divendres, 23 de novembre del 2012

El senyor Món s'acomiada de l'Escola Josep Carner (Badalona) (23/11)


Avui és l'últim dia que el Sr. Món i jo visitem l'escola Josep Carner, a Badalona . Aquesta vegada ens ha tocat visitar les nenes i nens de 3r i agafar idees per crear entre totes itots un món millor . Imaginant els problemes que té el món hem anat parlant dels 8 objectius del mil · lenni. Les nenes i nens de 3r B han treballat en grups de 3 persones icada grup ha pensat en un problema i algunes solucions per resoldre aquests problemes . Ha estat un exercici d'imaginació i treball en el qual totes les nenes i nens de 3r s'hanimplicat en l'elaboració dels cartells, que més tard penjaran a les parets de classe per tenir present que els problemes que afecten a la resta de nenes i nens del planeta, também'afecten a mi.



Hoy es el último día que el mundo y yo visitamos la escuela Josep Carner, en Badalona. Esta vez nos ha tocado visitar a las niñas y niños de 3º y coger ideas para crear entre todas y todos un mundo mejor. Imaginando los problemas que tiene el mundo hemos ido hablando de los 8 objetivos del milenio. Las niñas y niños de 3ºB han trabajado en grupos de 3 personas y cada grupo ha pensado en un problema y algunas soluciones para resolver esos problemas. Ha sido un ejercicio de imaginación y trabajo en el que todas las niñas y niños de 3º se han implicado en la elaboración de los carteles, que más tarde pegarán en las paredes de clase para tener presente que los problemas que afectan al resto de niñas y niños del planeta, también me afectan a mi.

Niñas y niños trabajando...










Exposición de las ideas








A segona hora ens ha costat una mica més que les nenes i nens es centraran i poguessin descobrir entre totes i tots els problemes que té el món. Hem parlat de com aquestsproblemes també ens afecten a nosaltres ja que hi ha famílies on algun dels seus membres s'ha quedat sense feina, l'han fet fora o porta temps buscant sense trobar-ne. Aixòha fet que les famílies tinguin menys diners per comprar coses. Hem fet un exercici de reflexió perquè pensem si cal tenir tantíssimes joguines o podem trobar altres formes dedivertir-nos i compartir els nostres jocs . Finalment han elaborat un gran mural amb algunes idees per millorar el món.

El Sr. Món i jo ens acomiadem d'aquesta escola i ens anem carregats d'idees per fer un altre món possible, més just, equitatiu i solidari. 

MOLTES GRÀCIES A LES NENES, NENS I MESTRES D'AQUESTA ESCOLA PER LA VOSTRA COL · LABORACIÓ! HA ESTAT UN PLAER TREBALLAR CONJUNTAMENT 


A segunda hora nos ha costado un poco más que las niñas y niños se centraran y pudiéramos descubrir entre todas y todos los problemas que tiene el mundo. Hemos hablado de cómo esos problemas también nos afectan a nosotros puesto que hay familias donde alguno de sus miembros se ha quedado sin trabajo, le han echado o lleva tiempo buscandolo sin encontrarlo. Esto ha hecho que las familias tengan menos dinero para comprarnos cosas. Hemos hecho un ejercicio de reflexión para que pensemos si es necesario tener tantísimos juguetes o podemos encontrar otras formas de divertirnos y compartir nuestros juegos. Finalmente han elaborado un gran mural con algunas ideas para mejorar el mundo.

El mundo y yo nos despedimos de este cole y nos vamos cargados de ideas para hacer otro mundo posible, más justo, equitativo y solidario.

¡MUCHAS GRACIAS A LAS NIÑAS, NIÑOS, MAESTRAS Y MAESTROS DE ESTA ESCUELA POR VUESTRA COLABORACIÓN! HA SIDO UN PLACER TRABAJAR CONJUNTAMENTE.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada